Kirjoittajan arkistot: Juha Strengell

Sääntömääräinen syyskokous 7.11.2015

Hyvät Suomen Lemmikkiliitto ry:n jäsenet,

Tervetuloa yhdistyksen syyskokoukseen. Esillä sääntömääräiset asiat ja niistä tärkeimpänä tietysti hallituksen valinta vuodelle 2016. Kokous pidetään ennen Lemmikkimessujen alkamista ja siihen on varattu aikaa yksi tunti, jotta osallistujat ehtivät omille osastoilleen ennen näyttelyn alkua.
Nykyiset käytettävissä olevat hallituksen jäsenet (4 kpl) ovat alustavasti ilmoittaneet halukkuutensa jatkaa hallitustehtävissä myös vuonna 2016.

SUOMEN LEMMIKKILIITTO RY:N SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS

Aika: 07.11.2015, klo 8.45 –
Paikka: Helsingin Messukeskus / Kokoustamo (A1), Messuaukio 1 00520 Helsinki. Kokoukseen osallistujat haetaan klo. 08.30 Eteläisen sisäänpäädyn ovien edestä ja johdetaan kokoustilaan.

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjan tarkastajaa ja tarvittaessa kaksi
ääntenlaskijaa

3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

4. Hyväksytään kokouksen esityslista

5. Vahvistetaan liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudet ja vahvistetaan toimintasuunnitelma. Välitilinpäätöstä,
tulo- ja menoarviota ei ole perinteisesti esitetty toiminnan ollessa rahallisesti vähäistä.

6. Valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet

7. Valitaan yksi tai kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat

8. Muut esille tulevat asiat

9. Kokouksen päättäminen

OTUS MESSUT 2015

HYVÄT ELÄINTUOTEKAUPPIAAT,

Suomen Lemmikkiliitto ry:n jäsenistöstä – Aristo Oy, Best Friend Group Oy, Biofarm Oy, Oy Mush Ltd ja Symppis International Oy – muodostavat OTUS PAVILJONGIN Helsingissä järjestettävien Lemmikkimessujen yhteydessä 7.-8.11.2015. Osalla muista jäsenistä on osastonsa muualla Lemmikkimessujen alueella. Messut ovat auki lauantaina klo. 10.00 – 18.00 ja sunnuntaina klo. 10.00 – 17.00.

Lemmikkiliitto on järjestänyt kauppiaille vapaalippuja ! LUE LISÄÄ YO. LINKIN TAKAA.

Syyskokouksen 1.12.2014 kokouskutsu

KOKOUSKUTSU 16.11.2014

Suomen Lemmikkiliitto ry:n SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS

Aika: 01.12.2014, klo 17.00 alkaen

Paikka: Hotelli Rantasipi Airport, Robert Huberin tie 4 01510 Vantaa

Hyvät Suomen Lemmikkiliitto ry:n jäsenet,

Tervetuloa yhdistyksen syyskokoukseen. Esillä sääntömääräiset asiat ja niistä tärkeimpänä tietysti hallituksen valinta vuodelle 2015. Yhdistyksen kevätkokous pidettiin jo 15.01 aiheenaan ainoastaan yhdistyksen tulevaisuudesta päättäminen, joten päätämme nyt myös vuoden 2013 tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille vuodelta 2013.

Ensimmäisten kauppiasjäsenten ja palvelujen tuottajien hakemukset yhdistyksen jäseniksi on jo hyväksytty.

Nykyiset käytettävissä olevat hallituksen jäsenet (3 kpl) ovat alustavasti ilmoittaneet halukkuutensa jatkaa hallitustehtävissä myös vuonna 2015.

Ilmoittautumiset syyskokoukseen: juha.strengell@symppis.com

Lisätietoja yhdistyksestä: www.lemmikkiliitto.fi

Hallitus 2014 kokoonpano tehtäväkuvauksineen:

– Juha Strengell, puheenjohtaja (Symppis International Oy, juha.strengell@symppis.com, 0207 353333)
– Kari Määttänen, varapj. (Delivet Oy, kari.maattanen@delivet.net, 010 3961800)
– Harri Laakso (Pet Blues Oy, harri.laakso@akvaariolaakso.fi, 0400 325078)
– Tuuli Pyykkönen, sihteeri (Berner Oy, äitiyslomalla 23.10 alkaen)
– Elli Holappa, rahastonhoitaja (Royal Canin Finland Oy, eronnut hallituksesta keväällä siirtyessään toisen yrityksen palvelukseen)

Suomen Lemmikkiliitto ry:n hallituksen puolesta

Juha Strengell

LIITTEET: Esityslista

Lemmikkiliitto Lemmikkimessuilla

Lemmikkiliitolla on oma osasto Lemmikkimessuilla 8.-9.11. Osaston no. 5b31. Tervetuloa tutustumaan.
Halutessasi voit liittyä mukaan toimintaan myös täyttämällä liittymislomakkeen osastollamme. JÄSENET SISÄÄN ILMAISEKSI.

KAUPPIASTIEDOTE 29.9: Hyvä eläintuotealan ammattilainen + ilmaiset liput 8.-9.11

HYVÄ ELÄINTUOTEALAN AMMATTILAINEN,

Maailmalla tapahtuu… ja nyt myös Suomessa! Suomen Lemmikkiliitto ry on merkitty Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään yhdistysrekisteriin 12.9.2014. Yhdistys tulee esiintymään ensimmäistä kertaa julkisuudessa LEMMIKKIMESSUT 8.-9.11.2014 tapahtumassa Helsingin messukeskuksessa. TERVETULOA TUTUSTUMAAN – Suomen Lemmikkiliitto ry tarjoaa ilmaisen sisäänpääsylipun max. kahdellesadalle (200) kauppiaalle ja tietysti myös omille jäsenilleen! Liput tilataan ennalta sähköpostitse: juha.strengell@symppis.com, 13.10.2014 mennessä. Liput saat Messukeskuksen eteläiseltä sisäänkäynniltä. Samalla lipulla pääset osallistumaan muillekin Messukeskuksessa käynnissä oleville messuille.

Suomen Lemmikkiliitto ry on yhdistys, jonka jäsenistön muodostavat lemmikkieläintuotteiden maahantuojat, valmistajat, vähittäismyyntiliikkeet ja palvelujen tarjoajat. Yhdistys on alun perin perustettu lemmikkieläinalalle jo 1998 (Lemmikkitukkurit OTUS ry) ja sen säännöt uudistettiin nimeä myöten 2014, jolloin alan kaupallinen edunvalvonta saatiin ensimmäistä kertaa toimimaan yhden yhdistyksen kautta.

Yhdistyksen tarkoituksena on valvoa lemmikkieläinalalla toimivien suomalaisten kaupallisesti toimivien yritysten yleisiä ja yhteisiä ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja, edistää jäsentensä välistä yhteistoimintaa ja parantaa alan yhteisiä toimintaedellytyksiä. Yhdistyksen jäsenet noudattavat toiminnassaan hyvää markkinointitapaa ja voimassaolevaa lainsäädäntöä.

KANNATTAA LIITTYÄ HETI MUKAAN TOIMINTAAN !
MAKSUT                                       PAIKALLISET TOIMIJAT KANSALLISET TOIMIJAT
Liittymismaksu                                            100 €                              550 €
Jäsenmaksu/vuosi                                         20 €                                85 €
2014 TARJOUS:
PAIKALLISET TOIMIJAT: Liittymismaksu + jäsenmaksu YHTEENSÄ VAIN 50 €
KANSALLISET TOIMIJAT: Uudelleen liittyvät ”vanhat yritykset” YHTEENSÄ VAIN 85 €

Yhdistyksen pääyhteyskanavana toimii: www.lemmikkiliitto.fi internet-sivusto jota kehitetään jatkuvasti ja jonka kautta pääset lähettämään myös jäsenhakemuksesi. LIITYITPÄ MUKAAN TÄSSÄ VAIHEESSA TAIKKA JOSKUS MYÖHEMMIN, NIIN PÄIVITÄ YHTEYSTIETOSI NETTISIVUSTOMME KAUTTA ! NÄIN PYSYT AJANTASALLA SIITÄ MITÄ ALALLA TAPAHTUU.

Yhteistyöterveisin,

Suomen Lemmikkiliitto ry:n hallitus

Yhdistyksen ensimmäisen hallituksen muodostavat vuonna 2014:

Juha Strengell, puheenjohtaja
Symppis International Oy, puh. 0207-353333

Kari Määttänen, varapuheenjohtaja
Delivet Oy, puh. 010-3961800

Tuuli Pyykkönen, sihteeri
Berner Oy, puh. 020-690761

Harri Laakso
Pet Blues Oy, puh. 0400-325078

Pet Conference Berliinissä 7-8.10.2014

Pet Conference / Pet World 2014 on korkean tason tapahtuma, joka kerää lemmikkieläinalan päättäjät ympäri maailmaa yhteen joka toinen vuosi. Osallistujia odotetaan 150-160 henkeä 20:stä eri maasta. Lisätietoja: www.managementforum.com.

Yhdistyksen edustajana tapahtumassa toimii pj. Juha Strengell. Yhdistyksen tavoitteena on verkostoitua kansainvälisesti ja löytää uusia ideoita / toimintamalleja yhdistyksen jäsenistölle. Raportti matkan jälkeen. Osallistuminen konferenssiin on yhdistykselle kustannustehokasta – yhdistys maksaa osallistumismaksun luennoille ja muista kuluista vastaa jäsen itse,

”Kuumina” aiheina mm.

Retailing tomorrow:
How pet retailers are
developing internationally

Sales aren´t everything:
How profitability can be
increased in pet retailing

The Internet in the pet sector:
A catalyst for creative niche
suppliers?

Otus messuja ei järjestetä 2014

Näytteilleasettajiksi ei ilmoittautunut määräpäivään 22.9. mennessä riittävästi yrityksiä, joten Otus messuja ei järjestetä vuonna 2014. Jäsenyrityksistä n. 25 % olisi halunnut osallistua tapahtumaan omalla osastollaan.

Helsingin Lemmikkimessujen yhteydessä 8.-9.11 yhdistyksellä on oma osastonsa josta toiminnasta kiinnostuneet saavat tietoa yhdistyksen toiminnasta. TERVETULOA.