KAUPPIASTIEDOTE 29.9: Hyvä eläintuotealan ammattilainen + ilmaiset liput 8.-9.11

HYVÄ ELÄINTUOTEALAN AMMATTILAINEN,

Maailmalla tapahtuu… ja nyt myös Suomessa! Suomen Lemmikkiliitto ry on merkitty Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään yhdistysrekisteriin 12.9.2014. Yhdistys tulee esiintymään ensimmäistä kertaa julkisuudessa LEMMIKKIMESSUT 8.-9.11.2014 tapahtumassa Helsingin messukeskuksessa. TERVETULOA TUTUSTUMAAN – Suomen Lemmikkiliitto ry tarjoaa ilmaisen sisäänpääsylipun max. kahdellesadalle (200) kauppiaalle ja tietysti myös omille jäsenilleen! Liput tilataan ennalta sähköpostitse: juha.strengell@symppis.com, 13.10.2014 mennessä. Liput saat Messukeskuksen eteläiseltä sisäänkäynniltä. Samalla lipulla pääset osallistumaan muillekin Messukeskuksessa käynnissä oleville messuille.

Suomen Lemmikkiliitto ry on yhdistys, jonka jäsenistön muodostavat lemmikkieläintuotteiden maahantuojat, valmistajat, vähittäismyyntiliikkeet ja palvelujen tarjoajat. Yhdistys on alun perin perustettu lemmikkieläinalalle jo 1998 (Lemmikkitukkurit OTUS ry) ja sen säännöt uudistettiin nimeä myöten 2014, jolloin alan kaupallinen edunvalvonta saatiin ensimmäistä kertaa toimimaan yhden yhdistyksen kautta.

Yhdistyksen tarkoituksena on valvoa lemmikkieläinalalla toimivien suomalaisten kaupallisesti toimivien yritysten yleisiä ja yhteisiä ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja, edistää jäsentensä välistä yhteistoimintaa ja parantaa alan yhteisiä toimintaedellytyksiä. Yhdistyksen jäsenet noudattavat toiminnassaan hyvää markkinointitapaa ja voimassaolevaa lainsäädäntöä.

KANNATTAA LIITTYÄ HETI MUKAAN TOIMINTAAN !
MAKSUT                                       PAIKALLISET TOIMIJAT KANSALLISET TOIMIJAT
Liittymismaksu                                            100 €                              550 €
Jäsenmaksu/vuosi                                         20 €                                85 €
2014 TARJOUS:
PAIKALLISET TOIMIJAT: Liittymismaksu + jäsenmaksu YHTEENSÄ VAIN 50 €
KANSALLISET TOIMIJAT: Uudelleen liittyvät ”vanhat yritykset” YHTEENSÄ VAIN 85 €

Yhdistyksen pääyhteyskanavana toimii: www.lemmikkiliitto.fi internet-sivusto jota kehitetään jatkuvasti ja jonka kautta pääset lähettämään myös jäsenhakemuksesi. LIITYITPÄ MUKAAN TÄSSÄ VAIHEESSA TAIKKA JOSKUS MYÖHEMMIN, NIIN PÄIVITÄ YHTEYSTIETOSI NETTISIVUSTOMME KAUTTA ! NÄIN PYSYT AJANTASALLA SIITÄ MITÄ ALALLA TAPAHTUU.

Yhteistyöterveisin,

Suomen Lemmikkiliitto ry:n hallitus

Yhdistyksen ensimmäisen hallituksen muodostavat vuonna 2014:

Juha Strengell, puheenjohtaja
Symppis International Oy, puh. 0207-353333