Otus messut 2015

HYVÄT ELÄINTUOTEKAUPPIAAT,

Suomen Lemmikkiliitto ry:n jäsenistöstä – Aristo Oy, Best Friend Group Oy, Biofarm Oy, Oy Mush Ltd ja Symppis International Oy – muodostavat OTUS PAVILJONGIN Helsingissä järjestettävien Lemmikkimessujen yhteydessä 7.-8.11.2015. Osalla muista jäsenistä on osastonsa muualla Lemmikkimessujen alueella. Messut ovat auki lauantaina klo. 10.00 – 18.00 ja sunnuntaina klo. 10.00 – 17.00.
Lauantaina ennen messujen alkamista pidetään Suomen Lemmikkiliitto ry:n jäsenistön syyskokous Messukeskuksessa klo. 8.45. Tervetuloa myös kaikki kauppiasjäsenet!

Lemmikkiliitto on järjestänyt kauppiaille vapaalippuja !

Vapaalippujen arvo on aikuisille 18 €/kpl aikuiset ja niillä pääsee ilmaiseksi Lemmikkimessuille ja muihin Messukeskuksessa samanaikaisesti järjestettäviin messutapahtumiin: ELMA Helsingin Maaseutumessut-, Metsä-, Kädentaito- ja OutletExpo.

Voit tilata postitse lähetettävät vapaaliput yritykseesi antamalla yhteystietosi osoitteella: info@lemmikkiliitto.fi. Lisätietoja lipputilanteesta antaa tarvittaessa yhdistyksen sihteeri Päivi Tiitinen, puh. 050 5209880.

Voit tutustua koko Lemmikkimessujen ohjelmaan osoitteessa: www.lemmikkimessut.com

TULE & TUTUSTU UUTEEN MESSUKOKONAISUUTEEN.

Terveisin, Suomen Lemmikkiliitto ry:n hallitus